Language:
Cel mai mare salon de table din lume

Table – Intrebari frecvente

Joc de table (Backgammon) online întrebări frecvente și informații utile despre Joc65™ , inclusiv despre descărcarea și instalarea aplicației noastre gratuite de table (Backgammon) pe Internet, date referitoare la logare și probleme de securitate, jocuri de table (Backgammon) pe bani adevărați (Joc65™ cashier info) și alte întrebări despre jocuri. Poți găsi informații generale despre jocul de table (Backgammon) online în ghidul nostru de reguli pentru jocul de table (Backgammon).

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebările despre sala de joc de table (Backgammon) online a Joc65™, te rugăm să contactezi echipa de suport a Joc65™ și vei primi răspuns la întrebări în termen de 24 de ore.
Fă click și joacă table!
Fă click și joacă table (Backgammon)!

Se descarca si se instaleaza Joc65™

Incepe jocul online de table la Joc65™

Ce trebuie sa fac pentru a incepe jocul de table la Joc65™?

Pentru a juca table online la Joc65™ trebuie sa dowloadati gratuit softul nostru. Puteti face asta cu usurinta urmand pas cu pas ghidul nostru – dati click pe tabul Incepe.

Daca intampinati dificultati va rugam contactati-ne la support@play65.com

Cerintele de sistem pentru softul de table Joc65™

Care sunt cerintele optime pentru a rula softul Joc65™?

Cerintele optime pentru a rula softul Joc65™ sunt: Pentium 1.6GHz, 32 MB spatiu pe hard, 256 MB de RAM, sistem de operare Windows XP. Pentru cea mai buna experienta de joc rezolutia trebuie sa fie 800X600 sau mai mare si adancimea culorilor sa fie High Color (16 bit) sau mai mult.
Softul nostru nu este compatibil cu versiuni Windows mai vechi decat XP sau 2000.

Poate Joc65™ sa ruleze pe Mac sau Linux?

Poate Joc65™ sa ruleze pe Mac sau Linux?

Ne pare rau, dar pentru moment nu exista versiuni Mac sau Linux compatibile cu Joc65™.

Eroare in conectarea la server

Ce fac in cazul in care imi apare mesajul “Error while connecting to server, please check your internet connection or firewall settings”?

Daca aveti activate un firewall sau orice alt program de securitate sau antivirus cum ar fi Zone Alarm sau Norton, ati putea impiedica conectarea la serverul de joc Joc65™. Va trebui sa dezactivati aceste programe. Aceste aplicatii de obicei apar in icon tray (in coltul din dreapta jos, langa ceas). Cand treceti mouse-ul peste iconita, apare un mesaj cu numele programului. Dati click dreapta pe iconita si alegeti Disable sau Exit.
Va rugam verificati ca ora si data sa fie sincronizate cu ora Dumneavoasta locala.
Daca nu vreti sa dezactivati firewall-ul, puteti deschide porturile 6100 – 6112 numai pentru Joc65™ urmand instructiunile de mai jos:

    1. Din meniul Start alegeti SettingsControl Panel.
    2. Click Windows Security CenterWindows Firewall.
    3. Intrati pe sectiunea din mijloc Exceptions si dati click pe Add port….
    4. In acest moment ar trebui sa se deschida o noua fereastra cu 2 campuri goale. Alegeti un nume pentru server (pentru a il retine usor), tastati 6100 in campul Port si bifati TCP mai jos.
    5. Repetati pasii pentru porturile 6101 – 6112.

Trebuie sa verificati ca aveti acces de administrator pentru contul Dvs de Windows (altfel nu puteti instala softuri). Incercati urmatorul lucru:

    1. Mergeti la Control Panel apoi User Accounts*.
    2. Click Add… si creati un nou cont.
    3. Dupa ce ati denumit contul, bifati Other si acordati drept de administrator.
    4. Restartati computerul si logati-va in noul cont de administrator.
    5. Install Joc65™.

*Daca nu puteti accesa User Accounts va rugam contactati administratorul de sistem.

Iconita Joc65™ nu apare pe desktop

Nu vad inconita Joc65™ pe desktop. Cum o gasesc?

Puteti gasi softul nostru in lista programelor instalate. Apasati Start, alegeti All Programs, apoi Joc65™ si Joc65™ din nou. Daca nu se regaseste, va rugam reinstalati software-ul Joc65™ .

Nu pot face update-uri in timp ce programul este deschis

Imi apare mesajul “Can’t update while program is open” – de ce apare acest mesaj si ce trebuie sa fac?

Acest lucru se poate intampla cand lasati Joc65™ sa mearga fara sa dati log off. Cand se intampla asta, pur si simplu restartati computerui. Puteti deasemenea sa:

    1. Click Ctrl+Alt+Del.
    2. Din Task Manager apasati Processes.
    3. Click dreapta pe Joc65™ .exe si alegeti End Process Tree.
    4. Click Yes pentru confirmare.

Puteti sa porniti software-ul Joc65™ din nou dand dublu click pe inconita Joc65™ de pe desktop.

Softul de table Joc65™

Username sau parola incorecte

Am primit mesajul “Username sau parola incorecte”. Unde este problema?

Daca v-ati uitat userul sau parola, dati click pe linkul Forgot your password? din lobby.

Daca tot nu reusiti sa recuperati parola, va rugam sa ne contactati la support@play65.com si trimiteti-ne numele si emailul cu care v-ati inregistrat la Joc65™. Dupa verificarea datelor, veti primi un email continand username-ul si parola. Asigurati-va ca va logati intr-un cont care a fost creat folosind programul Joc65™ si nu o alta versiune care ar putea fi disponibila pe Internet.

Pagina goala in Casierie

Ce trebuie sa fac daca, apasand pe iconita Casierie din lobby, mi se deschide o pagina goala?

Trebuie sa aveti activate cookies in browser. Pentru a le activa si a fi operationala casieria, va rugam urmati pasii:
    1. Porniti Internet Explorer.
    2. Din Tools selectati Internet Options.
    3. Apasati pe Security.
    4. Asigurati-va ca Internet este selectat in casuta de sus.
    5. Apasati pe Custom Level.
    6. Din Reset custom settings, selectati Medium si apoi apasati Reset. Apasati pe Yes pentru confirmare si apoi OK.
    7. Apasati pe Default Level.
    8. Selectati Privacy.
    9. Mutati la nivelul Medium.
    10. Apasati Apply si apoi OK.
Acum ar trebui sa puteti intra pe Casierie.

Dificultati tehnice intalnite in timp ce jucati Joc65™

Am avut dificultati cand jucam pe Joc65™. Cum trebuie sa ma adresez staffului tehnic pentru aceasta problema?

Acest lucru se poate intampla cand computerul Dvs nu se potriveste cu programul nostrum. Daca aveti probleme tehnice de orice fel, va rugam departamentul de support ethnic la support@play65.com imediat si dati o scurta descriere a problemei, impreuna cu raspunsurile catorva intrebari:

    1. Ce sistem folositi (CPU, memorie etc.)?
    2. Folositi un desktop sau un laptop?
    3. Ce sistem de operare folositi (Windows 98, NT, 2000, XP etc.)?
    4. Ce fel de conexiune la internet folositi (modem, cablu etc.)?
    5. Cine este providerul Dvs de internet?
    6. Folositi programul nostru acasa sau la servici?
    7. Aveti activate firewall-ul sau vreun anti-virus?
    8. Aveti internet wireless?
    9. Ce browser web folositi (Internet Explorer, Netscape, Firefox etc.) si ce versiune este?
    10. Computerul Dvs este in spatele unui server proxi?
    11. Rulati vreun program P2P (cum ar fi eMule, KaZaA etc.)?
    12. Rulati vreun program de mesagerie (cum ar fi MSN/Windows Live, Yahoo!, Skype etc.)?

Cum ne descurcam cu alertele de virus Troian

Abia am deschis programul Joc65™ si programul meu anti-virus a identificat un Troian. Ce se intampla?

Din moment ce programul nostrum foloseste Smart Downloader, care, pentru a asigura o cat mai buna calitate a jocului, face updateuri automate la fiecare deschidere, downlodeaza simultan de pe servere externe. Aceasta activitate poate fi interpretata eronat ca Trojan Horse de unele programe anti-virus. Este defapt False Positive – i.e. alarma falsa. Va rugam accesati siteul programului Dvs anti-virus pentru mai multe informatii.

Tocmai am primit un e-mail de la Joc65™ cu un document atasat, si serverul meu de e-mail il recunoaste ca fiind virus. Ce se intampla?

In unele programe de e-mail, sistemul de verificare (sau cel anti-virus) scaneaza toate mailurile ca fiind bulk-uri. Daca primiti un mesaj spam/phishing in acelasi timp, care poate contine un virus, serverul Dvs de email poate trage concluzia ca provine de pe adresa noastra de email si sa blocheze toate mesajele care contin atasamente din motive de securitate. Daca vi s-a intamplat asa ceva, va rugam contactati administratorul Dvs pentru a gasi o solutie.

Intrebari joc pentru Joc65™

Siguranta zarurilor

Este posibil ca un jucator sa “sparga” jocul si sa controleze zarul si miscarile lui?

Comunicarea se face prin serverul Joc65™. Nu exista contact direct intre computerul Dvs si computerul unui adversar. Toata comunicatia este encriptata. Nu se pot manipula zarurile, pentru ca sunt generate de server si trimise in acelasi timp atat catre computerul Dvs cat si catre computerul adversarului, zarurile nu sunt calculate pe computerul vreunui jucator, astfel incat adversarul nu poate manipula zarurile pentru ca sunteti conectat la server, si nu la computerul adversarului.

Pentru a controla zarurile ar trebui sa:

    1. Treaca de firewall-ul nostru pentru a ajuge la servere.
    2. Se “deghizeze” in generatorul de zaruri – exista cate unul pentru toate jocurile. Exista un algoritm de autentificare prin care un server recunoaste clientul, si vice versa.
    3. Tina deschise toate jocurile pentru ca sistemul sa para stabil, in timp ce inlocuieste serverul generator de zaruri cu un altul compatibil, dar fals.
    4. Identifice propriul joc din multimea de jocuri simultane, si sa genereze zaruri atat pentru propriul joc cat si pentru restul jocurilor active in acel moment. Trebuie sa faca in asa fel incat sa nu existe fluctuatii in statistica rezultatelor, pentru ca noi monitorizam constant rezultatele zarurilor.
    5. Stie modalitatea de transmitere a datelor intre server si client si intre diferite servere (cele care comunica intern).
    6. Cunoasca structura pachetului intern de date.
    7. Toate fluxurile de date sunt codate folosind ecriptare pe 128 de biti, acelasi sistem de codare folosit de sistemele de internet banking. Ar trebui “spart” si acest sistem de codare, in prima faza sa gaseasca structura pachetului intern de date, si apoi sa trimita datele.

Este imposibil sa se reuseaasca parcurgerea tuturor pasilor de mai sus.

Oameni reali – jucatori adevarati

Cum stiu ca nu joc cu un bot pe site?

Este posibil ca in timpul jocului sa folositi chatul cu adversarii si cu privitorii. De asemenea puteti aranja un joc cu un prieten: nu va obligam sa jucati cu cineva anume. Oricum, site-ul este intotdeauna impartial si o taxa este colectata la fiecare joc.
Daca ati stabilit sa va intalniti cu un prieten intr-o anumita camera joc si nu gasiti persoana respective, dati click pe Settings si asigurati-va ca ati debifat casuta Show Only Players Close To My Rating.

Mutarea pieselor

Cum mut piesele si cum mut intai zarul cu valoare mica?

Pentru a muta piesele, fie folositi drag & drop pentru a le pozitiona in locul dorit, fie dati click pe piesa. Click stanga pe un pull si sistemul va incerca sa joace zarul mai mare si va juca zarul mic doar daca mutarea zarului mare a fost deja facuta sau este ilegala. La fel, click dreapta va duce la jucarea zarului cu valoare mai mica daca aceasta mutare poate fi facuta.

Cum sa salvezi jocul Joc65™

Cum imi salvez jocurile Joc65™?

Mentionam ca numai jocurile care se joaca pe bani reali sunt inregistrate si salvate. Cand apasati pe butonul Game History din meniul jocului, va aparea o fereastra Game Table si o fereastra Open File care va trimite automat la folderul Saved Games din directorul Joc65™.
Daca nu gasiti niciun fisier in fereastra Open File , inchideti fereastra si verificati daca este bifata casuta Automatically Save All Games. Trebuie sa fie bifata pentru a salva automat orice joc in acest director.

Schimbarea termenilor jocului

Cum stiu daca oponentul meu a schimbat termenii jocului in timpul negocierii?

Va rugam observati ca in fereastra de negociere, inainte de a intra in ecranul de joc, sunt afisate conditiile fiecarui joc/partida. (in primul rand pariul initial si limitele jocului).
De fiecare data cand adversarul va schimba regulile jocului, aceste schimbari vor fi marcate cu rosu.

Ratingul jucatorului

Ce este ratingul jucatorului si cum se calculeaza?

Sistemul de rating este conceput pentru a evalua priceperea unui jucator. Pentru fiecare joc* castigat, veti primi un anumit numar de puncte de rating. In cazul in care pierdeti, veti pierde puncte de rating. Tineti minte ca: raportul dintre numarul de puncte castigate de un jucator nu va fi intotdeauna acelasi cu numarul de puncte pierdute de adversarul lui.

Folosim un sistem de notare FIBS modificat. Puteti afla mai multe despre acest sistem dand click pe here or here.


*Jocurile single sunt notate cu 3 puncte. Scopul este acela de a nota similar jocurile pe bani si partidele.

Rating 1400*

De ce adversarul meu are rating de 1400*? Ce inseamna acest lucru?

Din politete pentru jucatorii cu un rating mic (sub 1400 puncte), Joc65™ arata acest rating ca 1400*. Un jucator poate avea rating 1300, dar toti ceilalti jucatori il vor vedea cu 1400*, si el sau ea va trebui sa castige un anumit numar de jocuri/partide pentru a trece de acest prag si a avea un rating precis.

Functia Auto-Roll

De ce zarul este aruncat automat, cu toate ca am debifat functia Auto-Roll?

Cand datul cu zarul este singura optiune, si atunci cand cubul de dublare nu este disponibil, zarul este dat automat pentru Dvs.
Daca functia Auto-Roll, este bifata ca fiind activa, zarul va rula chiar daca cubul de dublare este disponibil.

Abandon automat

Cum adversarul meu a reusit sa renunte automat pentru un singur punct, daca era pe punctul de a pierde partida?

In jocurile single, cand limita de suma implicate este egala cu suma initiala (sau doubling state current), jocul se va sfarsi automat fara a cere permisiunea adversarului Dvs.
Exemplu: sa presupunem ca in joc este o suma de 2 $ pe punct cu o limita de 2 $. In acest caz renuntarea se va face automat. Daca limita ar fi fost setata la 3$ sau 4$, si jocul ar fi fost dublat, renuntarea s-ar fi facut deasemenea in mod automat.
Intr-o serie (partida jucata), acest lucru va fi posibil numai cand jucatorul care renunta nu mai are puncte de pierdut. Exemplu: sa presupunem ca Dvs conduceti cu 4-2 intr-o serie pana la 5. Daca adverarul Dvs renunta, actiunea va fi in mod automat aprobata.

Cubul de dublare

Cand imi pot dubla adversarul?

In general puteti dubla (atat in jocurile pe bani cat si in cele pentru divertisment) in urmatoarele cazuri:

    1. Cubul de dublare este disponibil (asa cum a fost setat in fereastra de negociere inainte de aprobarea jocului).
    2. Limita jocului este mai mare decat suma initiala (setata in fereastra de negociere).
    3. Functia Auto-Roll este dezactivata (este debifata casuta in fereastra de joc).
    4. Cubul este in mijloc, dar nu este folosit de vreun jucator si este la dispozitia oricarui jucator pentru a initia prima dubla.
    5. Cubul este pe partea Dvs.
    6. Cand nu se aplica regula Crawford.

Regula Crawford

Ce este “Regula Crawford “?

Regula Crawford inseamna ca intr-o serie de partide, daca unul dintre jucatori este cu un punct sub obiectiv, pentru urmatorul joc cubul de dublare nu este disponibil (numai pentru acea partida).
Exemplu: sa presupunem ca doi jucatori joaca o partida pana la 7. Daca scorul este 6-2, la urmatorul joc cubul de dublare nu va fi disponibil.
Cu toate acestea, daca jocul este castigat de jucatorul cu punctaj mai mic, atunci scorul va fi 6-3 si la jocul urmator cubul de dublare va fi disponibil.

Bani virtuali

Balanta fun money a ajuns la 0. Ce pot face pentru a o reumple?

Daca ati ajuns la 0 dintr-o data, s-a produs o greseala: ati schimbat in “bani adevarati” din greseala. Pur si simplu dati click pe butonulTreceti la bani virtuali care se regaseste in coltul din dreapta joc al ecranului de joc, sub butonul Jucati pe bani reali – si voila! Balanta Dvs de fun money (si ratingul) a fost refacuta cu success *.


Jucam pe bani virtuali si am ramas fara timp, cand conduceam. De ce am pierdut suma jucata?

Cand se joaca pe bani virtuali, jucatorul care se deconecteaza sau ramane fara timp, sufera o pierdere tehnica a jocului/partidei indiferent de scorul jocului.



*Nota: Nu puteti ramane niciodata fara bani virtuali. In momentul in care s-a ajuns la limita inferioara de €5 sau mai putin, se va reumple automat pana la €100.

Bani adevarati

Jucati pe bani adevarati si jocul/partida s-a deconectat. De ce adversarul meu a primit mai mult decat mine?

Cand un joc single nu este terminat (jucatorul se deconecteaza din orice motiv), sistemul nostru analizeaza tabla de joc si imparte banii in cauza. (cu excepţia partidelor jucate în modul fulger).
(In general, aceasta analiza se face pentru a determina cine avea cele mai mari sanse de castig, si ce fel de victorie ar fi fost: linie/dublata/mart/backgammon etc.)

Sistemul nostru de analiza a jocului se bazeaza pe softul BGBlitz lider in analiza jocului de table.
Jucatorul care a cauzat deconectarea sufera o penalizare in momentul impartirii sumei implicate. Deasemenea, daca un jucator se deconecteaza frecvent, contul lui va fi automat sistat pana la lamuriri ulterioare. Daca vi s-a intamplat acest lucru, va rugam contactati-ne imediat la support@play65.com

Abuz

Cum prevenim abuzurile jucatorilor prin deconectari intentionate?

Daca un jucator se deconecteaza (cand se joaca pe bani adevarati), el sau ea va plati automat o penalizare in procentajul castig/pierdere.
In plus, sistemul Joc65™ recunoaste si blocheaza jucatorii care se deconecteaza frecvent.
Asta inseamna ca jucatorul care se deconecteaza frecvent risca sa aiba contul automat blocat de sistemul nostru.

Cum controlam jucatorii care triseaza, injura si/sau creaza disconfort pentru ceilalti jucatori?

Joc65™ face tot ce ii sta in putinta pentru a preveni orice tip de comportament abuziv. De cele mai multe ori, localizam si pedepsim jucatorii care folosesc tactici neloiale pentru a castiga avantaje nemeritate sau pentru orice alt scop.
Cu toate acestea, in fiecare zi, un numar din ce in ce mai mare de noi jucatori se alatura pe site, si odata cu acestia si cateva “mere stricate”. Astfel, munca noastra de a preveni si eradica acest tip de comportament este un proces 24/7/365 (puteti observa ca acest tip de comportament se regaseste de cele mai multe ori pe modul “bani virtuali”, din motive evidente).
Cu toate acestea, va asiguram ca Joc65™ este manageriat mai bine decat orice alt site pe de internet, si cu mult mai multa experienta. Mai mult decat atat, Joc65™ are cea mai mare comunitate de jucatori din intreaga lume, facand astfel din Joc65™ cea mai buna optiune pentru jucatorii de table care doresc sa joace online.

Scoala de table

Clicati aici pentru ajutor in detaliu.

Turnee de Table

Cu ce ma aleg daca castig un turneu satelit la Joc65™?

Intr-un turneu satelit castigati intrare libera intr-un alt turneu. Uneori, turneele satelit au premii in bani.


Cum ma inscriu la tuneul gratuit?

Prima data dati click pe butonul corespunzator deasupra tabelului principal din “Lobby Joc”.
Va fi Swing sau Sit & Go Tournament. Veti vedea butonul roz “Enroll free!” – care va permite sa va inscrieti gratuit la unul dintre turnee.


De ce nu am reusit sa intru intr-un turneu <1600 – ce inseamna acest lucru?

Acesta este un turneu care permite numai jucatorilor cu un rating mai mic de 1600 sa participe.
De exemplu: numai daca aveti un rating de 1599 sau mai putin puteti participa la un astfel de turneu.
De asemenea, daca observati un jucator al carui rating este 1600 sau mai mult, inseamna ca avea un rating mai mic de 1600 in momentul inscrierii.


Ce sunt stelele? Cum le castig si la ce le pot folosi?

Stelele se folosesc pentru a accesa turneele stars freeroll.

Primiti o stea pentru fiecare dolar jucat, indiferent daca castigati sau pierdeti.
Stelele sunt accumulate numai cand se joaca table pe bani adevarati. (inseamna: nu exista stele in modul de joc bani virtuali ).
Stelele accumulate sunt aratate in partea dreapta a ecranului, sub ratingul Dvs.


Eram in mijlocul turneului, am fost deconectat si nu m-am putut reconecta. Inseamna ca am abandonat?

Cand sunteti deconectat, aveti la dispozitie 5 minute sa va reconectati. Deasemenea nu va puteti deconecta de 3 ori pe parcursul unui joc. Daca se intampla acest lucru, sunteti descalificat automat din turneu indiferent de statutul tablei de joc.

Sistemul de generare aleatoare a numerelor Joc65™

Cum pot fi sigur ca aruncarile zarului Joc65™ sunt 100% aleatoare?

Folosim sistemul de generare aleatoare a numerelor descris aici sau mai detaliat: here. Deasemenea sunteti invitati sa apasati aici pentru un articol despre jocul de table.

Acest system de generare aleatoare a numerelor a fost dezvoltat la Keio University, Yokohama, Japan. Acest sistem este folosit si IBM. Am testat acest system ruland milioane de runde si examinand rezultatele. Deasemenea testam periodic sistemul pentru a ii asigura integritatea. Acest generator are un sistem de randomizare de calitate ridicata.

Tot game history este salvat pe hard disk-ul Dumneavoastra si include aruncarile de zaruri. – incurajam jucatorii sa analizeze zarurile si sa le verifice integritatea.

Deasemenea, luati in considerare ca:

    Sansa de a da o dubla este 1/6.
    Doua duble consecutive: 1/36.
    Trei duble: 1/216.
    Patru duble: 1/1296.

    Sapte duble la rand: 1/279,936.

Din moment ce sunt milioane de aruncari cu zarul in fiecare zi, acest lucru se va mai intampla din cand in cand.
In fiecare joc se exista in medie 30-40 de aruncari, adversarul Dumneavoastra va avea 4 duble – probabil, doua dintre ele consecutiv. O data la 6 jocuri este posibil sa aveti un adversar care va da trei duble.
De aseamea: sansa de a da 6-6 este 1/36 si sansa de a da doua 6-6 la rand este 1/1296. Inseamna ca se poate intampla si o data la 40 de jocuri.

Poate parea ciudata combinatia, dar statistic se poate intampla. Aceste lucruri demonstreaza ca generatorul de zaruri functioneaza cum trebuie.

In concluzie, castigam numai din comisionul dedus din premiile castigate, astfel incat nu ne intereseaza cine castiga, nu facem discriminari si nu favorizam vreun jucator, grup sau nationalitate prin zaruri sau in orice alt mod.

Casa Joc65™

Securitatea cardurilor la Joc65™

Cat de sigura este folosirea cardului meu online, si cum pot face un depozit folosing cardul meu de credit?

Sistemul online de carduri al Joc65™ este rapid, si total sigur.
Pentru a asigura maximul de securitate, toate comunicatiile intre cardul Dumneavoastra si serverul de plati sunt encriptate folosind tehnologia SSL (Secure Socket Layer, care este cea mai raspandita modalitate de protectie a datelor de pe Internet.
Encriptarea SSL este folosita de banci si alte institutii care au nevoie de securizarea transmisiilor de date.
Pentru mai multe informatii va rugam dati click aici .

Optiuni de depunere la Joc65™

Cum pot depozita bani in contul meu?

Pentru a adauga fonduri in contul Dumneavoastra, trebuie inainte de toate sa va inregistrati un cont. Va rugam mergeti pe pagina Incepe (daca nu ati facut deja acest lucru). Odata creat contul, sunteti gata pentru depozitarea banilor in con si puteti sa va mariti balanta. Puteti depozita bani urmand pasii:

  • Porniti softul Joc65™.
  • Introduceti username si parola in fereastra login.
  • Cand sunteti in lobby, dati click pe Cashier in partea din stanga a ecranului. Dupa aceasta, selectati optiunea Deposit.
  • Selectati metoda preferata de depozitare.

Aici la Joc65™ folosim cele mai noi metode de criptare si protectie pentu a va asigura ca toate operatiunile monetare si informatiile sunt complet sigure. Inregistrarea informatiilor cardului si transferurile de bani sunt la fel de sigure ca la banca Dumneavoastra.

Cat dureaza procesarea depozitului?

Depozitele efectuate cu cardurile, PayPal, NETeller sau MoneyBookers, sunt de obicei procesate in cateva secunde.
Transferurile facute Wire dureaza de obicei 48 de ore pana ajung la banca noastra.
Contul Dumneavostra Joc65™ va fi creditat in maxim 48 de ore din momentul primirii chitantei de transfer pe fax sau pe e-mail support@play65.com.
Numarul nostru de fax este: codul de tara 1 (USA) iar numarul este 310-388-0421.
Dupa crearea depozitului, va rugam selectati optiunea Transaction History din cashier si asigurat-va ca cererea Dumneavoastra a fost procesata.
Daca din orice motiv cererea nu a fost procesata sau nu a fost aprobata in timpul specificat mai sus, va rugam sa ne contactati la support@play65.com

Am creat un deposit dar balanta mea nu s-a schimbat. Ce trebuie sa fac?

Depozitele create cu carduri, PayPal, NETeller sau Moneybookers apar de obicei in balanta in cateva secunde. Cu PayPal (foarte rar NETeller si MoneyBookers), pot aparea exceptii datorate volumui mare de tranzactii de pe siteul lor. Daca ati facut o plata si nu apare imediat in balanta, va rugam sa ne trimiteti chitanta la support@play65.com (sau macar sa ne dati ID-ul tranzactiei) pentru a va putea credita contul manual.
Va rugam sa tineti cont ca nu va puteti credita contul cu sume mai mici decat minimul prevazut sau cu sume mai mari decat maximul.
Daca depozitul Dumneavostra este respins din orice motiv, veti primi un mesaj de informare in browser.

Optiuni de retragere a fondurilor

Cum pot retrage castigurile?

Pentru a putea retrage bani din contul Joc65™, trebuie intai sa va logati folosind username-ul si parola.
Puteti retrage banii urmand pasii:

  • Porniti programul Joc65™.
  • Introduceti username si parola in ecranul login. Cand sunteti in lobby, apasati butonul Cashier din partea stanga a ecranului.
    Dupa ce s-a deschis pagina, selectati Withdraw.
  • Alegeti metoda preferata de retragere.
  • Introduceti suma dorita si dati click pe butonul Submit.


*Nota: nu percepem comisioane pentru retragere. Cu toate acestea, nu suntem reponsabili pentru comisioanele percepute de banca Dumneavoastra.

Metode de retragere

Care sunt metodele pentru retragerea banilor?

Puteti allege din lista urmatoare: Bank Draft (check), Wire Transfer, PayPal, WebMoney, NETeller or MoneyBookers.

Cererea Dumneavostra se poate vizualiza in pagina Transaction History cu indicatia Requested daca casierul nostrun a acceptat cererea de retragere.

In momentul cererii de retragere, suma pe care doriti sa o retrageti va fi instant dedusa din contul Joc65™.

Indicatia Approved va aparea daca contabilitatea Joc65™ va aproba cererea si banii sunt pe drum catre Dumneavoastra. Cererile aprobate nu pot fi anulate.

Toate cererile vor fi procesate in 3-4 zile lucratoare din momentul cererii, cu exceptia Wire Transfer, care dureaza 4-5 zile lucratoare, si Bank Draft (check), care poate dura pana la o luna. In acest timp puteti anula cererea de retragere si returna banii in contul Joc65™.
Suma minima care poate fi retrasa prin wire transfer este 0. Pentru restul metodelor suma minima este .




Bank Draft

Ce este Bank Draft?

Un Bank Draft este un cec bancar care poate fi incasat sau depozitat numai de persoana pentru care este emis.
Daca alegeti sa retrageti folosind bank draft, va va fi trimis un cec.
Din momentul emiterii unui astfel de cec dupa ce a fost procesat (bank drafts sunt trimise din afara tarii), va dura pana la o luna pana se va primi cecul la adresa declarata de Dumneavostra in momentul inregistrarii.
Daca v-ati schimbat adresa, va rugam sa ne anuntati imediat. Nu percepem comisioane pentru aceste bank drafts, dar nu suntem raspunzatori pentru orice commision perceput de banca Dumneavoastra.

Wire Transfer

Ce este wire transfer?

Wire Transfer este transferal electronic de fonduri din contul bancar al Joc65™ in contul Dumneavoastra.
De obicei dureaza 5-6 zile lucratoare pentru ca fondurile sa ajunga in cont din momentul procesarii cererii de retragere a banilor.
Nu percepem comisioane pentru acest tip de transfer. Daca alegeti wire transfere, va rugam sa va asigurati ca aveti detaliile bancii la dispozitie pentru a le putea introduce in campurile corespunzatoare.
  • Numele bancii
  • Adresa bancii
  • Numarul contului
  • Numele titularului de cont
  • IBAN sau Swift Code
  • Sort Code (de obicei inseamna numarul sucursalei)

PayPal

De ce am nevoie pentru a retrage cu PayPal?

Sustinem populara metoda PayPal.
Retragerea in contul PayPal este usoara. Avem nevoie doar de adresa de e-mail PayPal . Pentru mai multe informatii despre PayPal, va rugam accesati www.PayPal.com

WebMoney

Ce îmi este necesar pentru a retrage bani folosind WebMoney?

Noi susţinem transferul de bani WebMoney.

Pentru a retrage bani în contul tău WebMoney , îţi va fi necesar unul dintre detaliile următoare (cerute de către WebMoney): WebMoney Keeper Classic, WMID (identificare WebMoney) sau orice alt detaliu din procesul de verificare sugerat şi expus pe pagina de transfer WebMoney.
Pentru mai multe informaţii despre WebMoney, te rugăm să vizitezi adresa www.wmtransfer.com
* Tranzacţiile WebMoney nu necesită un card de credit sau cont bancar

NETeller

De ce am nevoie pentru a retrage folosind NETeller?

Retragerea prin NETeller este gratuita, simpla si rapida. Avem nevoie numai de adresa de e-mail NETeller si ID-ul contului (12 cifre). Pentru mai multe informatii despre NETeller, va rugam accesati www.NETeller.com

MoneyBookers

De ce am nevoie pentru a retrege folosind MoneyBookers?

Introduceti adresa Dvs de mail MoneyBookers si suma pe care doriti sa o retrageti.
Va rugam sa va asigurati ca toate informatiile pe care le introduceti sunt corecte, la zi si complete, pentru a va putea procesa cererea rapid si fara intarzieri. Pentru mai multe informatii despre MoneyBookers, va rugam accesatiwww.MoneyBookers.com

*Nota: Joc65™ isi rezerva dreptul de a intarzia si/sau anula procesarea cererilor de retragere pana la primirea confirmarii pentru orice solicitare exceptionala.

Daca aveti intrebari sau comentarii despre retrageri, depozite sau altceva, va rugam sa le trimiteti la
support@play65.com

Cat dureaza pana primesc castigurile Joc65™?

Cat dureaza pana primesc castigurile Joc65™?

Cererile de retragere sunt procesate in 3-4 zile lucratoare. In aceasta perioada, puteti urmarii statutul cererii de retragere in pagina Transaction History.
Initial, cererea apare ca Requested. Pe durata perioadei de procesare, cererea apare ca In Process.
Cand transferul s-a incheiat, cererea va apare Approved. Veti fi notificat pe email cand cererea este aprobata.

Urmatorul tabel descrie stadiile procesului de retragere (in zilele lucratoare):

Requested In Process Approved Total
Bank draft 2 zis 1 zi 14-21 zile 17-28 zile
Wire transfer 2 zile 1 zi 1 zi 3-5 zile
PayPal 2 zile 1 zi 1 zi 3-4 zile
NETeller 2 zile 1 zi 1 zi 3-4 zile
MoneyBookers 2 zile 1 zi 1 zi 3-4 zile

Etapele procesului de retragere

Requested – Cererea de retragere este verificata (este posibil sa se anuleze cererea de retragere).

In Process – Cererea de retragere este procesata (nu este posibil sa se anuleze cererea de retragere).

Approved - Cererea de retragere a fost aprobata (nu este posibil sa se anuleze cererea de retragere ).

Total – Perioada de timp intre momentul in care a fost introdusa cererea de retragere si momentul in care suma este trimisa in banca Dvs., sau in conturile, PayPal, NETeller sau MoneyBookers.

Daca cererea de retragere nu a fost efectuata in intervalul de timp specificat mai sus, sau daca aveti orice alta problema, va rugam sa ne contactati la support@play65.com

Anularea unei cereri de retragere

Am introdus o cerere de retragere, dar vreau sa o anulez. Cum fac asta?

Puteti anula cererea de retragere in 2 zile de la introducere. (cat timp statusul cererii este Requested).
Odata anulata cererea, suma introdusa se intoarce in contul Dvs Joc65™.
Pentru a anula cererea de retragere, intrati in Joc65™ folosind username si parola, slectati Cashier apoi Transaction History.
Veti vedea o lista cu cererile de retragere, impreuna cu statusul fiecarei cereri.
In campul Status al cererii pe care doriti sa o anulati, apasati butonul rosu Cancel din dreapta indicatiei Requested.Cererea va fi anulata si statusul se va modifica in Canceled.
Contul Dvs Joc65™ va fi creditat cu suma ceruta. In optiunea History veti vedea o lista cu toate cererile de retragere – cele care au fost aprobate, sau sunt in curs de procesare, precum si cele care au fost anulate fie de Dvs fie de Joc65™’s.

Daca aveti intrebari legate de procesul de retragere, va rugam sa ne contactati la support@play65.com

Nu vreau sa mi se crediteze cardul Visa

As dori ca Joc65™ sa nu imi trimita retragerile in cardul meu Visa. Ce trebuie sa fac?

Daca preferati sa primiti banii prin metoda aleasa, decat sa vi se crediteze cardul Visa, va rugam sa ne contactati la support@play65.com si sa depuneti o cerere in acest sens. Vom posta un anunt in contul Dvs Joc65™ si va vom trimite banii prin metoda aleasa de Dvs la inceput. Pentru a prefeni orice activitate frauduloasa, aceasta metoda este conditionata de prezentarea anumitor documente.

Creditarea cardului Visa nu apare pe extrasul de card

Retragerea apare ca creditare a cardului meu Visa – de ce nu imi apare in cardul/contul meu bancar?

Cand returnam bani intr-un card Visa, transferal se face imediat. Cu toate acestea, Visa crediteaza cardurile de obicei in ziua in care vi se comisioneaza contul (de obicei zilele de 2 sau 10 ale lunii).
De aceea nu veti vedea banii imediat in cont, dar puteti verifica la reprezentata locala Visa.

Creditarea cardurilor MasterCard/Diners Club

Am creat depozitul folosind cardul MasterCard/Diners Club – voi putea primi banii retrasi in contul meu de card?

Din cauza limitarii globale a cardurilor, Joc65™ poate credita numai carduri Visa pentru detinatorii din tarile din Europa. Astfel, nu putem credita MasterCard – sau Diners.

Ce sunt NETeller, WebMoney, MoneyBookers si PayPal?

Vad ca pot sa platesc si sa primesc bani prin NETeller, WebMoney MoneyBookers and PayPal. Care e semnificatia?

NETeller, WebMoney, MoneyBookers si PayPal sunt eWallets. Aceste servicii asigura o protectie suplimentara pentru folosirea cardurilor de credit online. Sunt complet protejate si foarte frecvente in utilizare pentru clientii nostri. O data ce v-ati inregistrat pentru un cont, toate informatiile pe care le veti oferi prin intermediul lor sunt adresa de email sau/si un numar de cont, in functie de cerintele serviciului eWallet pe care l-ati ales.

Pentru informatii suplimentare despre NETeller, click aici.
Pentru informatii suplimentare despre MoneyBookers, click aici.
Pentru informatii suplimentare despre WebMoney, click aici.
Pentru informatii suplimentare despre PayPal, click aici.

Limitari la bonus pentru Joc65™

IAm deschis un cont nou pe computerul familiei, iar tatal meu joaca deja la Joc65™ pe bani reali. Pot sa primesc €3 pentru initiere, de asemenea?

Pentru a preveni abuzurile la bonusul nostru initial Joc65™, poate fi primit de o singura persoana, computer sau adresa.

Am un prieten care s-a inregistrat utilizand computerul meu. Putem sa obtinem bonusurile promise?

Din nefericire, raspunsul e negativ. Daca doriti sa faceti referire la un prieten pentru a juca la noi, trebuie sa se inregistreze utilizand propriul sau computer.

Prietenul meu a primit o generoasa oferta de bonus din partea d-voastra. Asta inseamna ca pot primi si eu aceeasi oferta?

Toate bonusurile noastre promotionale sunt individuale si netransferabile. In concluzie, aveti rabdare si veti primi o oferta de bonus generoasa la adresa d-voastra de e-mail!
Doriti informatii suplimentare despre Joc65™? Contactati-ne la support@play65.com